31 Ekim 2015 Cumartesi

Girls Day Yura

YURA


Adı: Kim Ah Young
Doğum tarihi: 6 Kasım 1992 
Konum: Ana dansçı
Eğitim: Ulsan Art High School
Aile: -
Kan grubu: 0
Boyu: 168 cm
Kilosu: 49 kg
Hobileri: Resim çizmek, dans etmek, müzik dinlemek
Yetenek: Üstün dans yeteneği
Kişilik: Neşeli, canlı, pozitif
Sevdikleri: Bilgisayar oyunları
Sevmedikleri: Diyet (Kayıp ablamı buldum gençler!)
İdeal tipi: Nazik, mizah anlayışına sahip olan biri
Rol model: Lee Seung Gi
Alışkanlık: Ayağını sallıyor (Şu an Yura ile aynı kişi bile olabiliriz.)
Favori yemek: Et
Favori renk: Çilekli süt rengi
Favori müzik: Sakin melodili bir piyano eşliğinde şarkı
Favori sayı: 7
Favori film: Aksiyon/gerilim
Favori söz: "Bu da kısa zamanda geçecek."






Kanımca k-pop aleminin en güzel kızıdır. Amma ve lakin Koreler tarafından bu kardeşimizin değeri bilinmiyor. Bizim buralarda da pek seveni yok ne yazık ki. Ama benim özellikle Girls Day grubunda tanıdığım tek kişi. Yura yı ilk  We Got Married de tanıdım. Jong Hyun ile iyi bi ikili olmuşlardı.

Sesi acayip yumuşak.Çok tatlı şirin ve yenekli bi şarkıcı.  Şarkılardaki ortak kısımlara katılmakla beraber, ayrıca rap'i de Yura yapıyor. Diğer grupların rapperlarından tek farkı o yumuşacık sesi işte. (Bir de önüne geçilemez sevgi pıtırcıklığı.) Bazıları hiç yakıştırmasa da ben Yura'nın rap yapışını seviyorum. Kız yapmış, olmuş. (Ha sizinle burada iyi rap yapıyor mu yapmıyor mu tartışabiliriz ama beni kötü rap yaptığına ikna edemezsiniz ı-ııı.) 

Kısa saçlıyken çok tatlı, uzun saçlıyken "tanımlanamayan güzellik".






Rastgele şarkıların seslendirildiği bir program var. Yarışma sanırsam. Konuk olarak da Girl's Day katılmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder